VARIANTA 1) Chci jen adresu

Tato varianta předpokládá, že chcete změnit adresu trvalého pobytu a k tomu obdržíte za symbolický poplatek souhlas s místem podnikání, a to bez dalších měsíčních poplatků.

Prvním krokem je změna trvalého pobytu v občanském průkazu, poté i změna místa podnikání na Živnostenském úřadu na zvolené období 1 rok a nebo 10 let.

– vydání souhlasu s trvalým pobytem na 1 rok stojí 6050 Kč, na 10 let za cenu 12 100 Kč.
– vydání souhlasu s místem podnikání na 1 rok nebo 10 let stojí stejně, rovných 100 Kč, podmínkou je objednávka souhlasu s trvalým pobytem.

Doklady, které od nás obdržíte, předložíte na úřadu a úřad změnu ve své evidenci obratem provede. Vydání osobního dokladu při změně trvalého pobytu však potrvá cca 14 až 30 dní. To je vše.

Podívejte se na naše video proč NEmít TRVALÝ POBYT doma.

Po uhrazení od nás obdržíte:
– Doklady na zvolené období určené pro úřad.
– Poštovní schránku ve veřejné části domu.
– 24/7 přístup k Vaší schránce.
– Označení na schránce jméno + IČ.

Služba respektuje živnostenský zákon a Vaše firma bude na schránce označena jménem firmy a IČ.
Podnikatel platí pouze zlomek ceny, kterou by platil za běžnou kancelář.
Podnikatel neplatí žádné platby za energie.
Podnikatel má za příplatek k dispozici jednací místnost pro uskutečnění obchodních jednání nebo jednání s úřady,
Podnikatel má k dispozici přístup do své schránky 24 hodin denně.

Upozorňuji, že při stisku tlačítka pro objednání, budete přesměrování na server www.trvaly-pobyt.cz, kde je formulář objednávky umístěn.
O B J E D N Á V K A – varianta 1)

Více o službě

Bod 1)
Podle Živnostenského zákona musí každý žadatel o živnostenský list – podnikatel OSVČ, uvést adresu  místa podnikání.
Adresa místa podnikání je adresa na které nemusíte podnikat, současně můžete mít jinou adresu své provozovny. Vzájemně se to nevylučuje např. místo podnikání v Praze, provozovna v Malé Vísce.
Adresa místa podnikání je uvedena v živnostenském rejstříku a slouží hlavně pro komunikaci s úřady, zejména v tento moment musí podnikatel zajistit přebírání dokumentů (velmi významně to řeší zřízení datové schránky). Další povinností vyplývající z Živnostenského zákona je, aby byl podnikatel řádně označen na adrese místa podnikání (tj. firma – název, identifikační číslo). Tyto náležitosti Vám zajistíme.

Je třeba si uvědomit, že změnou adresy trvalého pobytu zároveň měníte svou působnost k Finančnímu úřadu. V našem případě k Finančnímu úřadu pro Prahu 7.

Bod 2)
Úřady s Vámi budou oficiálně komunikovat přes Vaší novou nebo současnou adresu místa podnikání nebo datovou schránkou (pokud ji máte zřízenou). Doporučujeme si datovou schránku zřídit. Datová schránka je schopna Vám ušetřit mnoho starostí.
Pokud ji totiž máte zřízenou, všechny státní úřady musí zjistit zda datovou schránku máte zřízenou a pokud ano, potom doručit nejdříve do datové schránky, tak se o Vaší úřední poště dozvíte vždy.
V nastavení datové schránky je možnost nastavení upozornění na Váš e-mail, nebo SMS Vašeho mobilního telefonu.
Máte-li zřízenou datovou schránku a úřad Vám doručí fyzicky dopis na Vaši adresu, kde se např. nenacházíte (proto jste si datovou schránku zřizovali), je možné takové doručení od úřadu následně zcela zpochybnit.

Bod 3)
V rámci živnostenského zákona musí být místo podnikání označeno podle zákona firmou(názvem) a identifikačním číslem (IČ firmy – podnikatele OSVČ). Díky naší službě budete mít na své schránce jméno firmy a IČ.

Bod 4)
Základem služby je poskytnutí souhlasu s trvalým pobytem a také souhlasu s místem podnikání od majitele budovy a potřebných ověřených dokumentů prokazujících oprávněnost takového souhlasu.
Doklady, které Vám předáme, budete potřebovat pro změnu trvalého pobytu na ÚMČ Praha 7 a místa podnikání na kterémkoliv Živnostenském úřadě v ČR.

Bod 5)
Budete-li chtít ještě více, můžete Variantu 1) zkombinovat s Variantou 2). Ve variantě 2) se jedná o správu korespondence a včasné avízo o došlé poště elektronicky na e-mail a SMS.

Bod 6)
V našich prostorách si můžete za příplatek 200 Kč/hodinu bez DPH sjednat obchodní schůzku nebo vyřídit kontrolní den s úřady. K dispozici máme dvě nezávislé jednací místnosti.

Zkuste www.trvaly-pobyt.cz